На
основу
самовредновања
Факултета
може се са
сигурношћу
закључити
да су сви
стандарди
испуњени. Сви
стандарди
за
самовредновање
се међусобно
допуњују,
укрштају и
прожимају,
тако да је
приликом
вредновања
појединих
сегмената
високообразовне
установе
немогуће одвојити
поједине
поступке,
процедуре и
механизме, којима
се
обезбеђује
квалитет. Процес
реформе
високог
образовања,
квалитет
као
примарна
карактеристика
тог процеса,
улога
студената у
наставном
процесу и пратећим
активностима
биће главни
садржаји
активности
свих органа
и тела
Факултета. Перманентан
задатак је
промоција и
ширење културе
квалитета,
као основе
за респективан,
високо
вреднован
Факултет на
Универзитету
у Нишу, у
Србији и
шире.